sobota, 20 sierpnia 2016

MASECZKI, KTÓRE POKOCHAŁAM - RECENZJA KOSMETYKÓW

Zmieniłam podejście do pielęgnacji mojej twarzy i stwierdziłam, że nie mogę przyzwyczajać mojej skóry do jednego produktu. Dlatego też dołączyłam do Bioliq'a pastę głęboko oczyszczającą oraz maseczki, o których w dzisiejszym poście.


Ziaja maska oczyszczająca z glinką szarą


Bardzo polecam sobie ten produkt, kiedy czuję, że mojej wymaga powiewu świeżości i odrobiny relaksu. 

Ziaja maska oczyszczająca z glinką szarą
Ziaja maska oczyszczająca z glinką szarą


Kilka informacji jakie znajdziemy na opakowaniu od producenta:
  • maseczka zmniejsza widoczność rozszerzonych porów
  • normalizuje pracę gruczołów łojowych
  • skutecznie łagodzi podrażnienia skóry
  • produkt polecany do skóry mieszanej, tłustej i trądzikowej 
  • stosować 2-3 razy w tygodniu
Glinka szara oczyszczająca zawiera siarkę, magnez, wapń oraz mangan, jest źródłem mikroelementów: głównie krzemu, glinu i żelaza. Kompleks proteinowo-cynkowy łączy właściwości antybakteryjne cynku i łagodzące protein. Zapobiega powstawaniu podrażnień, wywołanych nadmiernym gromadzeniem się sebum na powierzchni skóry. Reguluje proces keratynizacji naskórna oraz chroni przed nadmierną utratą wody. Prowitamina B aktywnie nawilża oraz skutecznie regeneruje podrażniony naskórek. Alantoina jest pochodna mocznika o doskonałych właściwościach kojących i osłaniających naskórek. Skutecznie łagodzi podrażnienia oraz zmniejsza skłonność do ich powstawania.  
Opakowanie: 7 ml
Cena: 1,49 zł na Aptekagemini.pl

Ziaja maska oczyszczająca z glinką szarą
Ziaja maska oczyszczająca z glinką szarą
Recenzja:
Bardzo fajna maseczka godna polecenia. Po jej zastosowaniu widać, że skóra jest oczyszczona, nie świeci się i do tego wygląda świeżo. Zapach ma przyjemny, jak dla mnie dość neutralny. Kolejny produkt z Ziaji, który podbił moje serce. Cena również nie jest za wysoka. Nic tylko korzystać i nakładać na twarz.

Stosowanie: raz lub dwa razy w tygodniu
Wydajność: jedno opakowanie na dwa razy
Ocena: dobra

Perfecta BEAUTY EXPRESS MASK GŁĘBOKIE OCZYSZCZANIE GLINKOWA MASECZKA  


Zdecydowany ulubieniec wśród maseczek jak do tej pory.

Perfecta BEAUTY EXPRESS MASK GŁĘBOKIE OCZYSZCZANIE GLINKOWA MASECZKA
Perfecta BEAUTY EXPRESS MASK GŁĘBOKIE OCZYSZCZANIE GLINKOWA MASECZKA 


Na opakowaniu znajdziemy kilka informacji o produkcie:
  • działanie aż 3 naturalnych glinek 
  • natychmiast przywraca równowagę cerze mieszanej i tłustej
  • widocznie oczyszcza cery
  • wygładza i odświeża cerę
  • opakowanie wystarcza na dwie aplikacje
  • stosować 2-3 razy w tygodniu
Glinka zielona najsilniej działająca ze wszystkich glinek. pomaga wysuszać wypryski, matuje i wygładza naskórek. Również doskonale odżywia. Glinka biała zwana jest porcelanową. Jej zadaniem jest oczyszczanie i zwężanie porów oraz absorbowanie nadmiaru sebum. Wyraźnie wygładza cerę i poprawia koloryt skóry. Glinka termalna jest bogata w oligoelementy, które nawilżają, dotleniają skórę, a także łagodzą podrażnienia. 
Opakowanie: 10 ml
Cena: 1,89 zł na Aptekagemini.pl

Perfecta BEAUTY EXPRESS MASK GŁĘBOKIE OCZYSZCZANIE GLINKOWA MASECZKA
Perfecta BEAUTY EXPRESS MASK GŁĘBOKIE OCZYSZCZANIE GLINKOWA MASECZKA 
Recenzja:
Działanie maseczki bardzo mnie zaskoczyło. Oczywiście pozytywnie. W trakcie oczekiwania na wystygnięcie maseczki można się chwilę zrelaksować. Oczyszczenie zobaczyłam już po pierwszym użyciu. znacznie mniej miałam wągrów na nosie i brodzie. Twarz była świeża i wygładzona. Jeśli ktoś się zastanawia nad kupnem radzę iść do sklepu.

Stosowanie: raz lub dwa razy w tygodniu
Wydajność: bardzo dobra
Ocena: bardzo dobra

Ziaja liście zielonej oliwki


Czas na oliwkową maskę kaolinową z cynkiem oczyszcająco-ściągającą. 

Ziaja liście zielonej oliwki
Ziaja liście zielonej oliwki


Na opakowaniu znajdziemy kilka informacji od producneta:
  • natychmiastowa poprawa wyglądu skóry w mini dawce
  • doskonale oczyszcza i redukuje niedoskonałości
  • do codziennej pielęgnacji na całą twarz lub miejscowo
  • redukuje pory i zaskórniki
  • do skóry tłustej i mieszanej, nawet do skóry dojrzałej
  • stosować 1 razy w tygodniu
Maseczka zawiera esencję z liści zielonej oliwki, glinkę, kaolin i tlenek cynku. 
Liście zielonej oliwki zawierają oleuropeinę - naturalny przeciwutleniacz i substancję łagodzącą. Odświeżają i wzmacniają skórę oraz redukują transepidermalną utratę wody. Dermobaza kaolinowo cynkowa wchłania nadmiar sebum, zwęża pory i wygładza naskórek. Redukuje zaskórniki, działa kojąco na zaczerwienienia oraz zmiany potrądzikowe. 
Opakowanie: 7 ml
Cena: 1,19 zł na Aptekagemini.pl

Ziaja liście zielonej oliwki
Ziaja liście zielonej oliwki

Recenzja:
Pierwszy raz ją źle zastosowałam, bo pratycznie zaraz po treningu. Nie byłam z niej zadowolona, bo nikby szybkoschnąca, a zaschnąć nie chciała. Za drugium razem już inaczej postąpiłam i zadziałała tak jak powinna. Maseczka szybko zastygła, a efektem końcowym była oczyszczona, świeżo wyglądająca twarz.
Stosowanie: raz na dwa tygodnie
Wydajność: bardzo dobra
Ocena:  bardzo dobra

Mam nadzieję, że spośród tych trzech propozycji ktoś znalazł swoją faworytkę. Każda z nich warta jest przetestowania. Wszystko oczywiście zależy od rodzaju cery, jednak zachęcam Was do próbowania.

A jakie są Wasze ulubione maseczki do twarzy?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz