niedziela, 14 lutego 2016

CLASS MEETING

Piątek minął pod znakiem sprzątania. Sobota na spotkaniu klasowym z technikum z naszym kochanym wychowawcą, który się nami zaopiekował w czwartej kasie. Niestety 4 osoby z przyczyn nieznanych nie przybyły, ale i tak było bardzo, bardzo miło, jak zawsze z resztą. Co roku urządzamy takie spotkania. polecam wszystkim. Pośmiać się powspominać, zobaczyć co i jak zmieniło się u innych. Wrócić to beztroskich czasów technikum (w porównaniu ze studiami). Zawsze mam wrażenie, że niektóre rzeczy się nigdy u niektórych osób nie zmienią. Oczywiście chodzi mi o pozytywne rzeczy. Za lampką szampana stała tarta, całe spotkanie walczyłam ze sobą i się nie dałam. Przez Post postanowiłam, że nie jem słodyczy.



Najlepszy wychowawca ever !!!
Niedziela, dzień lenia, więc dziś leniuchuję. Nadrabiam oglądanie wampirów, zaraz idę zjeść kolację i zabieram się na kolejną część "Szybkich i wściekłych". Dziś czas na "Fast & Furious". Takie Walentynki to ja rozumiem ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz