piątek, 5 lutego 2016

ACHIEVE YOUR LIFE'S PURPOSE

Witam wszystkich na blogu :) Jestem Kasia, mam 21 lat (jeszcze ;)) i jestem studentką inżynierii środowiska na drugim roku. Głównie interesuje się żużlem oraz fitnessem. Więc w dużej mierze o tym będzie blog. Poza tym chcę w tym roku zrealizować pewne cele, małe i duże. W tym celu uczę się pozytywnego myślenia i determinacji w ich osiągnięciu. Będę próbować również zmotywować innych do działania i spełniania swoich marzeń, niezależnie jakie one są i ile czasu zajmie ich realizacja. Prawda jest taka, że czas zawsze minie, tylko od nas zależy jak go wykorzystamy.


Miłego weekendu wszystkim :)

1 komentarz:

  1. Jestem Pani wielką fanką. Po przeczytaniu wpisu o tym jak straciła Pani na wadze postanowiłam zabrać się też za siebie. Zazdroszczę Tak silnej psychiki która motywuje Panią do działania na wszystkich płaszczyznach życia. Pozdrawiam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń